bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

En barnhelg hos oss

Publicerad 2014-03-14 18:43:08 i Allmänt,

Njuter av mina barns sällskap. Vi bakar glutenfri pizza ikväll. Alla får göra sin egen. Vi äter som vi inte sett mat förut och nu sitter vi alla i soffan med full mage och väntar på Lets Dance. Ebba väntar på sin gladiator, Viggo vill nog helst bara gå ifrån och jag sitter och hoppas på alla danser som skall visas upp. Hade ett intressant samtal med en mediasäljare från Bonnier igår. Vi kom in på ensamstående mor på deltid och hon vart mäkta imponerad över mitt leverne. Jag vart rätt ställd för det är min vardag. Att hinna med barn, jobb på mediabyrån, träna, klasser på gymet, umgås med vänner, sova och finna lugn o ro är en konst men inget är omöjligt. Allt går att lösa med lite vilja och öppet sinne. Så njut av ditt liv, se det fina och öppna dig för positiva känslor. Våga välja bort energitjuvarna i ditt liv! Puss

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-14 22:26:32

Men du ÄR en inspiration! Trevlig helg Sabina.

Postat av: Pia Bellander

Publicerad 2014-03-14 22:29:36

Blev jag anonym? Inte meningen. Jag står för vad jag säger :))
Kram
Pia

Postat av: Sabina

Publicerad 2014-03-14 22:29:55

Tack snälla! Vem du nu är :))

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-03-14 22:30:35

Tack Pia! :-) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela