bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

Lördagsträning Sats Värmdö

Publicerad 2013-05-18 16:56:07 i Allmänt,

Varje lördagsmorgon möter jag mina underbara stammisar på Sats Värmdö! Alltid lika taggade, full av förväntan, glada och skojfriska! Idag körde vi sista Pump 85, för nästa vecka kör vi release på Body Pump 86. Cyklingen är mina medlemmar så fokuserade, kämparglöden i blicken lyser och nu med nya cyklarna är det nästintill Nirvana! Men imorgon då ska jag fightas med mina Grit Stenght stammisar... De kör all in! Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela