bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

Rymdvodka och Röda Villan för IUM

Publicerad 2013-06-04 22:48:33 i Allmänt,

IUM's årliga sommarfest öppnades med nylanserade Rymdvodka. En drink med mycket god smak. Temat för övrigt gick i Vitt, sommar och skärgården. Jag och min fina kollega Johan körde samma stil dvs allt vitt med vita Converse. En härlig grillbuffe, ex sotat tonfisk, spett, kryddiga korvar mm vid Röda Villan på Fjäderholmarna stillade vår hunger. Med gott vin, härligt sällskap och proffsig personal vart kvällen lyckad. Jag lyckades också få stämpeln som varjedagsvittvinsdrickaren av Carl och Daniel. Jag som jobbar hårt på att bibehålla den tränade looken ;-))

Kommentarer

Postat av: Nettan

Publicerad 2013-06-04 23:09:59

Va trevligt ni verkar ha det! Mysigt och god mat, så som det ska vara på en sommarfest..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela