bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

Infamous Studio! Yes!

Publicerad 2013-06-01 14:50:18 i Allmänt,

Känslan när nålen tränger in i huden är speciell. En smärta som jag orkar stå ut med under en längre period. Så igår vart det en till tillsammans med Jeanette,Exakt likadana på samma ställe, en symbol för vår vänskap som fått igenom allt från lycka till sorg, på och av men vi finner alltid samma väg att följas på. #Infamousstudio levererar alltid! Proffsiga tatuerare som älskar sitt jobb. Fick prata med Micke som gjort min axel som är körsbärsblommor som följer en vind. Jag vill utveckla den till en större. Ska den längre ned på armen eller/och ner mot sidan ut på magen? Sköna kommentaren från Micke vart: du kommer hit och diskuterar hur vi gör för det är ändå jag som bestämmer hur det blir. I like! Så nu blir det mer nålsmärta på kroppen inom kort!

Kommentarer

Postat av: Snäckan

Publicerad 2013-06-01 19:34:11

Tack, min fina syster, för de fina orden. Jag älskar vår tatuering, lika mycket som jag älskar dig! Blev tårögd när jag läste detta. I vått och torrt håller vi ihop. Tiden går så fort. Vi ska resa och hitta på galenskap och åldras ihop. Älskar dig, Pärlan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela