bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

Bästa av två världar

Publicerad 2013-06-28 20:36:21 i Allmänt,

Med risk för ett Hallelujamoment och många inlägg på Facebook, som för övrigt stör en liten klick av mina bekanta ;-) iallafall denna Nirvana, lyckorus, första vårskriket eller kalla det vad vi vill... Men det slår mig dagligen vilket härligt liv jag lever. Har mina bästa barn, fantastiska vänner och nära, bra arbete i city med schyssta arbetskamrater, hälsan är god och träningen är på topp. Till och med så jag faktiskt gick in på toaletten på Sats Stureplan och tog bilder som en annan Body Builder 😜 galenskap tycker några, jag tänker stolthet... Varannan veckas heltidsmamna och därefter varannan vecka själv där jag gör vad jag vill passar mig just nu... Att lämna "Svensson"livet med villa och allt vad det innebär behöver inte alltid ses som ett misslyckande, kan också betyga frihet, lycka, kärlek, äventyr... Tack för att just du förgyller min tid...jag mår bra, vaknar med ett leende på läpparna och njuter av min tillvaro... Oavsett vad många tror. Ta hand om ditt liv, du har bara ett! Puss och kram ❤

Kommentarer

Postat av: Pärlan

Publicerad 2013-06-28 20:56:12

Puss

Postat av: Shapoor

Publicerad 2013-06-28 22:33:37

Ett kort text men otroligt omfattande skildring av ett liv. Ett liv som präglas av energisk och dynamisk innehåll , skiner som solen och värmer det och dem som finns i dess närhet.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-06-28 22:59:20

Åh vad härligt att höra Sabina och är det inte precis så livet ska vara? Passa på att njut och gör saker du mår bra av, det är det viktiga. Kram Marie

Postat av: Nina

Publicerad 2013-06-29 06:07:41

Wow, vilken vältränad kropp!

Avis är soffpotatisen som inte får träna ;-)

Kram Nina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela