bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

Timmar drar iväg på lekland

Publicerad 2013-07-23 16:35:00 i Allmänt,

Blåsigt och moln på himmelen kör vi heldag på Kaatach Lekland i Tyresö med min guddotter och min fina väninna. Små tjejerna drog iväg medan Viggo hellre pysslade med stora legobitar. Jag tröttnade redan efter en timme men det var bara att se glad ut och hoppas på att vi mödrar skulle hinna prata en liten stund tillsammans. Efter pannkakslunchen busades det en stund till. Barnen är supernöjda med elbilarna, karusellerna, studsmattorna, lego och allt annat som fanns. Jag fick min lilla pratstund, kaffe och två nöjda barn. Dagen är lyckad! Nu hoppas vi på badväder imorgon och att äventyren fortsätter de två veckor som barnen är hos mig! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela