bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

Ett sjätte sinne?!

Publicerad 2013-07-13 11:39:39 i Allmänt,

Jag har alltid i mitt liv haft en känsla som ibland varit min vägvisare. Fler har kallat det för ett sjätte sinne. Det har många gånger varit både på gott och ont. Försöker se det som något positivt, en vägledning i livet. Jag har "känt" av både lycka men också olycka och sorg innan händelsen. Så inatt, när jag vaknade själv vid 03:30 var det just den känslan. Två av mina finaste vänner, oberoende av varandra! Jag tänker på er! ❤❤❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela