bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

Längtan

Publicerad 2013-12-15 21:45:32 i Allmänt,

Det är en stark känsla. Kan vara upplyftande men också betungande. Längtan till ens barn är svår. Jag vet att de mår bra, är trygga och har roligt hos sin pappa och hans nya familj men en mors längtan kommer aldrig vara något jag kommer vänja mig vid. Talade med en bekant nyligen och det slog mig att alla vi som lever 50% med barnen har något tillfälle i den barnfria perioden som upplevs svårare... Min tidpunkt är den barnfria söndagen... Tack Anna, Ylva, Torun, Nina att ni denna söndag fick den bli mindre smärtfylld. Imorgon är en ny vecka, ny energi och möjligheter. Sov gott!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2013-12-15 21:55:40

Puss & kram fina du! Sov gott ❤️

Postat av: Anita

Publicerad 2013-12-16 09:25:12

Vet hur det känns, hade det likadant när mina barn var små❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela