bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

Blir det godis till jul?

Publicerad 2013-12-20 20:21:55 i Allmänt,

En heldag med inga måsten, bara följt dit näsan pekar. Jag har hunnit både att sitta en stund i tystnad och reflektera hur mitt liv känns just nu, efter ett tag vart det rätt långtråkigt så lite mer fart önskade jag mig. Det slutade med att jag hann gå på tre olika fikastunder med tre av mina fantastiska vänner, jag har skrattat högt, pratat i förtroende och känt glädje över att jag får vara delaktig i ett liv. Tack fina Vickan V, Anna T och Marika!
Sen var det dags att få hem mina små troll. Ikväll gjorde vi iordning hemmagjorda hamburgare med avokado, bacon och hickorysås. Till efterrätt sa barnen att de ville busa och visst kunde vi det...jag var ju själv väldigt sockersugen....så där försvann Ylvas fantastiska hemmagjorda fudge... Så nu undrar jag stilla om jag har ätit min ranson eller om det kommer finnas mer av sådan vara på gottisbordet på själva julafton, Ylva Ohlson? ;-)
Förresten Ylva... Jag kände tre smaker dvs mint, kola och salt...
Det känns rätt skönt att jag har dubbla klasser på Sats Värmdö imorgon förmiddag. För energi är något jag har mycket av. Många bekanta suckar säkert nu och blinkar med all välmening. Ha en skön kväll, snart kommer tomten, även fast mina kids inte tror på honom längre. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela