bina.blogg.se

Träningstokig tjej med två barn hemma varannan vecka. Hur får man ihop livets pussel mellan heltidsjobb, gruppträning, barn varav en har särskilda behov och den egna personliga utvecklingen. Kommer skriva om allt från träning, matlagning och vardagsmys.

2013 en återblick

Publicerad 2013-12-30 06:42:29 i Allmänt,

Ett år med stora förändringar. Jag har både tagit lätta och smärtsamma beslut. Mött nya fantastiska personer men också valt bort andra som jag trott stått för både kärlek och trygghet. Många händelser har tvingats bli "första" gången igen. Jag har skrattat, gråtit, skrikit. Jag känner då lever jag. Jag väljer att se livet från den positiva sidan, strävar efter att hitta det goda i allt oavsett händelse eller person. Men det finns en gräns. Jag tror på att ge energi inte ta. Jag tror på kärlek och ej hat.
Jag försöker att inte döma, hellre lyssna en gång till. Så tänk en extra gång innan du dömer mig, du har inte levt mitt liv, du har ingen aning.

Kommentarer

Postat av: Patrik

Publicerad 2014-04-28 11:01:30

Gillar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela